Mohabbat Aur Insaniyat

ayazuddin

ayazuddin

Well-Known Pakistani
Invalid Email

Reaction score
upload_2014-10-25_6-51-33.jpeg

kya hamari mohabbaton me insaniyat hy ? ya hawaniyat aur hawis ko hum mohabbat samajhty hain ? You are your own judge today .... Do justice with yourself :flower::me love you::me love you::me love you:

Jee meri mohabat mein insaniyaat hai ....if I love somebody I love
with
bottom of my heart and immensely .... Pure and unselfish ... With out expecting any thing in return..and i am positive we are all like that .. I agree there are hundreds of people around who make it dirty ... It's sad

muhabbat hoti be pure aur pakeeza ha ager to muhabbat ho to...yh aj kal jis cheez ko muhabbat ka name diya jata ha yh lafz muhabbat ki bazat khud toheen ha...ab hawaniyat aur hawis ko he daralay sy muhabbat kaha jata hai...really sad.

View attachment 28287
kya hamari mohabbaton me insaniyat hy ? ya hawaniyat aur hawis ko hum mohabbat samajhty hain ? You are your own judge today .... Do justice with yourself :flower::me love you::me love you::me love you:
hmmmmmmmmmmmm
her rishty mai mohabat hoti hai
her aik se mohabat ka alug andaz hota hai
maa baap behan bhai dost
sub se hi to hum mohabat krty hain............
jin k pas kuch rishty nahi hoatay unk dil mai us rishty k liye b mohabat hoti....
aur mohabat mai insaniyat na ho to woh mohabat ho hi nahi sakti
usay phr mohabat kehna jurm hy

View attachment 28287
“Unhi Ki Na Thi Khata, Hum Hi Kuch Ghulat Samjh Beithe,, . Woh Mohabbat Sy Bat Krte The, Hum Muhabbat Hi Samjh Beithey…..!

Back