Dismiss Notice
Today's Birthdays
Pakistan.web.pk would like to wish Happy Birthday to all its members who celebrate their birthday today

Iqtebas Shaitaniyan Dr.Younas

Discussion in 'Urdu Adab' at Pakistan.web.pk started by Falak, Apr 22, 2018.

  1. Falak
    9

    Falak Popular Pakistani

    ایک دن ایک اداکارہ نے مجھ سے پوچھا۔ ’’اس دنیا کی رنگارنگی اور خوبصورتی کس کے وجود سے ہے؟‘‘

    یہ سوال کرکے وہ جواب بن کر سامنے بیٹھ گئی، لیکن جب میں نے کہا ’’شیطان کے دم قدم سےِِ‘‘ تو اس نے سر سے لے کر پاؤں تک مجھے یوں دیکھا جیسے میں نے کہہ دیا ہو ’’میری وجہ سے۔‘‘

    شیطان سے میرا پہلی بار باقاعدہ تعارف اس دن ہوا جب میری ملاقات اپنے گاؤں کے مولوی صاحب سے ہوئی۔ میں نے ان کی کسی بات پر اختلاف کیا تو انہوں نے میرے والد صاحب سے کہا۔ ’’آپ کا لڑکا بڑا شیطان ہوگیا ہے۔‘‘ انہوں نے ٹھیک ہی کہا تھا کیونکہ اس دنیا میں پہلی بار اختلاف رائے شیطان ہی نے کیا ۔۔۔۔۔۔۔ یوں وہ اس دنیا میں جمہوریت کا بانی ہے۔۔۔۔۔۔۔ شیطان مرد کے دماغ میں رہتا ہے اور عورت کے دل میں۔۔۔۔۔۔۔ ہر آدمی شیطان سے پناہ مانگتا ہے اور کئی لوگوں کو وہ پناہ دے بھی دیتا ہے۔ شیطان اور فرشتے میں یہ فرق ہے کہ شیطان بننے کے لئے پہلے فرشتہ ہونا ضروری ہے۔۔۔۔۔۔۔ جہاں تک شیطان کو آدم کو سجدہ نہ کرنے کا تعلق ہے، وہ سب اس کا پبلسٹی اسٹنٹ تھا جس کی وجہ سے اسے شہرت ملی، کہ جہاں جہاں رحمان کا ذکر آتا ہے وہاں اس کا ذکر ضرور ہوتا ہے ۔۔۔۔۔ ورنہ اس آدم کو تو وہ سو سو سجدے کرنے کے لئے آج بھی تیار ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔ میں شیطان سے کبھی نہیں گھبرایا لیکن برا آدمی دیکھ کر ہی ڈر جاتا ہوں کیونکہ شیطان برا فرشتہ ہے، برا انسان نہیں۔



    @Recently Active Users
     
    Tags:
    Mishaikh likes this.


  2. Mishaikh
    6

    Mishaikh Popular Pakistani I Love Reading

    Very nicely self taunting.
    Aik dafa shaitan aur insaan ka ka takra chal raha tha, insaan aakhir shaitan ki kut hujjatti say tang aagaya, aur uss nay La'haul prahi,............................................magar khud hi ghayab ho gaya, shaitan wahin baitha raha.

    @Falak
     
    Falak likes this.


  3. Falak
    9

    Falak Popular Pakistani

Loading...