Dismiss Notice
Today's Birthdays
Pakistan.web.pk would like to wish Happy Birthday to all its members who celebrate their birthday today

  • Umar-e-Farooq

Barmala Soch ki tabdeeli

Discussion in 'Urdu Articles & Columns' at Pakistan.web.pk started by Sibgha Ahmad, Jul 11, 2018.

  1. S
    5

    Sibgha Ahmad Well-Known Pakistani

    سوچ کی تبدیلی
    تحریر: صبغہ احمد

    جی تو بات ہو رہی ہے تبدیلی کی جو جلد یا بدیر لیکن بلاشبہ ہمارے پیارے وطن میں آنے ہی والی ہے جس سے حال ہی میں بہت سے لوگ سیاسی و قانونی اور ظاہری طور پر محبت و عقیدت کے قصیدے پڑھنے لگے ہیں، شاید اتنی ہی محبت جو بوقتِ ضرورت ان کام آ سکے۔ غیر یقینی طور پر یہ آرٹیکل سب کو منفی خیالات کا اثر بھی لگ سکتا ہے تاہم اسے لکھنے میں مجھے کوئی تامل نہیں۔ موجودہ حالات کو دیکھتے ہوئے یہ میری ایک ناقص رائے بھی ہو سکتی ہے۔ بہرحال ہماری عوام کے پچاس فیصد سے زائد لوگ جو کہ تبدیلی کے خواہاں ہیں موجودہ صورتِ حال سے انتہائی مسرور اور خوش آئند نظر آتے ہیں۔ ان میں زیادہ تعداد اس ملک کی نوجوان نسل کی ہے جنہیں ہم اس ملک کا سرمایہ گردانتے ہیں۔ ان کا خیال ہے کہ نو وارد لیڈروں کو ووٹ دے کر وہ ملک کی سیاسی، معاشی و معاشرتی اور شاید قانونی حالت میں تبدیلی لا سکتے ہیں، بہت حد تک ممکن ہے کہ ان کا خیال آنے والے وقتوں میں ان کے صحیح فیصلے کی تصدیق بھی کرے۔ لیکن اختلاف یہاں اس بات سے نہیں کہ وہ کس سیاسی لیڈر کو بادشاہ کی مسند پر بٹھاتے ہیں بلکہ اختلاف یہاں ان کی سرگرمیوں سے ہے۔ زیرِغور بات یہ ہے کہ آدھے سے زیادہ ینگزٹرز جو مختلف یونیورسٹیوں اور کالجوں میں زیرِتعلیم ہیں،ان میں منعقد ہونے والے کانسرٹس کا حصہ بنتے ہیں بلکہ اس کمپین کے اہم رکن کا کردار بھی ادا کرتے ہیں۔ یہی نہیں اس کے علاوہ پیسے اور اثر و رسوخ کا استعمال کرتے ہوئے سفارشات کروانا، زائد نمبر لگوانا وغیرہ بھی ان کے کھاتے میں شامل ہے اور یہ ہیں وہ نوجوان جو تبدیلی چاہتے ہیں۔ ایسا ملک جہاں لطف و سرور کی محفل پر دس بارہ لاکھ روپے باآسانی خرچ کیے جائیں جو کہ عام طور پر نعت و میلاد کی محفل پر بے دریغ خرچ نہیں کیے جاتے اور ایسا ملک جس کی بنیاد ہی اسلام کے اصولوں پر رکھی گئی ہے اور اس ملک میں ایک گانا بجانے والے کو مسجد کے امام اور سکول کے اساتذہ سے زیادہ آمدن، زیادہ مراعات اور زیادہ اہمیت حاصل ہو وہاں تبدیلی لانا کسی کرامت سے کم نہیں۔ پاکستان ایک اسلامی ملک ہے لیکن اسی ملک میں پل بڑھ کر اعلیٰ عہدوں پر کام کرنے والے جوان جو کسی بنک میں منیجر، کسی کورٹ میں جج و وکیل یا کسی انڈسٹری کے سپروائزر ہیں اور انہیں کی طرح بہت سے دوسرے اعلیٰ اداروں میں کام کرنے والے جن کو محض تبدیلی سے سروکار ہے جو کہ ان کے خیال میں ان کے کرپٹ دھندوں کو روکنے اور حلال و حرام کی تمیز کرنے سے نہیں بلکہ لیڈر کے تبدیل کرنے سے آئے گی۔ باقی ماندہ جوان و نوجوان جو کہ نچلے طبقے سے تعلق رکھتے ہیں اپنے تئیں ملک میں گندگی کا ڈھیر اکٹھا کرنے، ناپ تول میں کمی، دودھ میں ملاوٹ جیسی دیگر بہت سی بیماریوں میں مبتلا ہیں اور اس سب کے ساتھ ساتھ ان کا اہم اور پلس پوائنٹ یہ ہے کہ وہ بھی تبدیلی کے منتظر ہیں۔ غرض یہ کہ جس کا جتنا ہاتھ پڑتا ہے وہ اپنی ہمتوں کو بروئے کار لاتے ہوئے دونوں ہاتھوں سے مال اور کھال کھینچنےمیں مصروف ہے۔ تبدیلی محض ایک لفظ ہی نہیں یہ زمانے کا وہ پراسس ہے جو صدیوں پر محیط ہے جو کہ مثبت اور منفی دونوں صورتوں میں آہستہ آہستہ ہم عوام کی سوچ، لگن اورملک کے سربراہان کی محنت سے ہی وقوع پذیر ہوسکتا ہے۔ تو کیا سوچ کی تبدیلی کے بغیر صرف ایک سیاسی لیڈر کی تبدیلی اس ملک کے حالات بدل سکتی ہے۔ سوچئے گا ضرور!
     
    Tags:
    Ana Zai, Zai gull, Mishaikh and 2 others like this.


  2. S
    5

    Sibgha Ahmad Well-Known Pakistani


  3. Veer
    26

    Veer Famous Pakistani Staff Member

    Well said @Sibgha Ahmad :)

    quote-outer-changes-always-begin-with-an-inner-change-of-attitude-albert-einstein.

    zahiri tabdeeli aa bi gai to wo kitni dair reh saky gi agr andar change na hua? asal tabdeeli apne andar ki tabdeeli ha aur ye her insan ki apni zaat se tabdeeli apne ghar se tabdeeli se aati ha.
     
    Zai gull and Sibgha Ahmad like this.
  4. S
    5

    Sibgha Ahmad Well-Known Pakistani

    G bilkul ap ny sahi kaha ap ny androni tabdeeli se he mulk k halaat me tabdeeli asakti hai @Veer bro
     
    Zai gull and Veer like this.
  5. Mishaikh
    6

    Mishaikh Popular Pakistani I Love Reading

    Changing will occur only when we (Pakistanis) will realize our origin (Quran-Islam-Allah). Those from us (including me) do really have fear of Allah and His judgement. The day we realize this will the day of change of our nation.
    Rest May Allah protect us from His Grip.

    @Sibgha Ahmad Very well expressed, jazakallah.
     
    Veer, Zai gull and Sibgha Ahmad like this.
  6. S
    5

    Sibgha Ahmad Well-Known Pakistani

  7. Ana Zai
    19

    Ana Zai Super Star Pakistani Staff Member Baby Names Staff I Love Reading

Loading...