Dismiss Notice
Today's Birthdays
Pakistan.web.pk would like to wish Happy Birthday to all its members who celebrate their birthday today

  • Asad Rehman
  1. intelligent086
    7

    intelligent086 Popular Pakistani

    پاکستان محفوظ ملک، برطانیہ نے اپنے شہریوں کیلئے سفری ایڈوائزری تبدیل کردی
    UK.
    برطانیہ نے پاکستان کو محفوظ ملک اور امن وامان کی صورتحال بہتر قرار دیتے ہوئے سفری ایڈوائزری تبدیل کر دی ہے۔ برطانوی ہائی کمیشن کا کہنا ہے کہ گزرے پانچ سال کے دوران امن کی بحالی حکومتی کاوششوں کا نتیجہ ہے۔

    برطانیہ کی حکومت نے پاکستان میں امن وامان کی بہتر صورت حال کا اعتراف کرتے ہوئے اپنے شہریوں کو سفر کے لیے پابندیوں میں نرمی کا اعلان کیا ہے۔

    اسلام آباد میں قائم برطانوی ہائی کمیشن کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق برطانیہ نے آج سفری ہدایات تبدیل کردی ہے جو پاکستان میں سکیورٹی کی صورت حال کی بہتری کا عکس ہے۔

    اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ یہ اعلان برطانیہ کا پاکستان کے لیے سفری ہدایات کے تفصیلی جائزے کا نتیجہ ہے جو ملک میں سیکیورٹی صورت حال کا وسیع جائزے کی بنیاد پر کیا گیا۔ 2015 کے بعد یہ پہلی اہم پیش رفت ہے۔

    اعلامیے کے مطابق سکیورٹی کی بہتر صورتحال کے نتیجے میں جون 2019 میں برٹش ایئرویز نے پاکستان نے اپنی پرواز بحال کردی اور اکتوبر 2019ء میں ڈیوک اینڈ ڈچز آف کیمبرج نے پاکستان کا دورہ کیا۔پاکستان کے مختلف سیاحتی مقامات کا ذکر کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ تبدیلیوں سے برطانوی شہریوں کو پاکستان کے شمالی علاقہ جات بشمول کیلاش اور بمبورت وادیوں تک بذریعہ سڑک جانے کی اجازت ہو گئی۔

    پاکستان کے لیے برطانوی ہائی کمشنر ڈاکٹر کرسچین ٹرنر کا کہنا تھا کہ دسمبر2019 میں پاکستان میں اپنی ذمہ داریاں سنبھالنے کے بعد سفری ہدایات کا جائزہ ترجیحی بنیادوں پر لیا۔ان کا کہنا تھا کہ حکومتِ پاکستان کی گذشتہ پانچ برسوں کے دوران امن و امان کو بہتر کرنے کی ان تھک کوششوں کا نتیجہ ہے۔



    برطانوی ہائی کمشنر کا کہنا تھا کہ مجھے خوشی ہے کہ اب برطانیہ کے شہری پاکستان میں خوبصورت سیاحتی مقامات سے زیادہ لطف اندوز ہوسکیں گے۔

    واضح رہے کہ برٹش ایئرویز نے ستمبر 2008ء میں اسلام آباد کے میریٹ ہوٹل میں ہونے والے بم دھماکے کے بعد پاکستان کے لیے اپنی پروازوں کو غیر معینہ مدت کے لیے بند کردیا تھا۔برٹش ایئرویز نے 2018 میں پاکستان کی سکیورٹی کی صورت حال کو بہتر تسلیم کرتے ہوئے اپنی پروازیں بحال کرنے کا اعلان کردیا تھا۔ اس وقت کے برطانوی ہائی کمشنر تھومس ڈریو نے ٹویٹر پر بیان جاری کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہیتھرو ایئرپورٹ سے اسلام آباد کے نئے ایئرپورٹ کے لیے براہ راست پروازوں کا آغاز آئندہ جون سے کیا جائے گا۔

    بعد ازاں 3 جون 2019ء کو برٹش ایئرویز کی پرواز BA261، بوئنگ طیارے 787 میں 200 سے زائد مسافروں کو لے کر صبح 9 بج کر 15 منٹ پر اسلام آباد پہنچی تھی۔

    پاکستان کے لیے پروازوں کے حوالے سے کہا گیا تھا کہ شیڈول کے مطابق برٹش ایئر ویز کی ہفتہ وار 3 پروازیں اسلام آباد سے لندن اور لندن سے اسلام آباد چلائی جائیں گی۔

    ۔14 اکتوبر 2019 کو برطانوی شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ کیٹ مڈلٹن تاریخی دورے پر پاکستان پہنچ گئے تھے اور پاکستان کے مختلف شہروں کے علاوہ شمالی علاقہ جات اور لاہور کا بھی دورہ کیا تھا۔

    وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ برطانیہ کی ٹریول ایڈوائزی میں تبدیلی کا کریڈٹ پوری قوم اور مسلح افواج کو جاتا ہے۔ میری ٹریول ایڈوائزری پر اپنے برطانوی ہم منصب سے بات ہوئی تھی جبکہ امریکی صدر سے بھی اس معاملے پر گفتگو ہوئی۔

    انہوں نے بتایا کہ سعودی عرب، ترکی اور ملائیشیا سے سیاحت کے حوالے سے بات چیت چل رہی ہے۔ توقع یہ ممالک سیاحت کے فروغ میں ہماری مدد کریں گے۔

    شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے محمد بن سلمان سے پاکستان میں سیاحت کے حوالے سے سرمایہ کاری کی درخواست کی ہے۔ میرٹ پر کیس دیکھا گیا تو پاکستان گرے لسٹ سے بھی نکل جائے گا۔
     
    Tags:
    Veer and Maria-Noor like this.
  2. intelligent086
    7

    intelligent086 Popular Pakistani

  3. Maria-Noor
    6

    Maria-Noor Well-Known Pakistani I Love Reading

    intelligent086 likes this.
  4. Veer
    26

    Veer Famous Pakistani Staff Member

    Maria-Noor and intelligent086 like this.
  5. intelligent086
    7

    intelligent086 Popular Pakistani

  6. intelligent086
    7

    intelligent086 Popular Pakistani

    @Veer جی
    پسند اور جواب کا بہت بہت شکریہ
     
    Maria-Noor likes this.
  7. Falak
    15

    Falak Super Star Pakistani I Love Reading

    @intelligent086 The improved security situation allowed for the return of British Airways to Pakistan in June 2019 and the visit by The Duke and Duchess of Cambridge in October 2019. Among other changes, the advice now allows for travel by road to the North of Pakistan as well as the Kalesh and Bamboret Valleys....This is just too good to believe:) positive step forward...
     
    Maria-Noor and intelligent086 like this.
  8. intelligent086
    7

    intelligent086 Popular Pakistani

    @Falak
    ماشاءاللہ پاکستان بہتری کی طرف جا رہا ہے اور انڈیا کا زوال شروع ہو چکا ہے۔۔۔۔۔۔۔
    شکریہ​
     
    Falak and Maria-Noor like this.
  9. Falak
    15

    Falak Super Star Pakistani I Love Reading

    @intelligent086 Inshallah bro...Inshallah...Our Pkaistan has become the world's sixth-most populous country..
     
    intelligent086 and Maria-Noor like this.
  10. Maria-Noor
    6

    Maria-Noor Well-Known Pakistani I Love Reading

    @Falak
    :)
    ان شاءاللہ
    In sha Allah
    Siso kahan busy hain
     
    intelligent086 and Falak like this.
Loading...