Zuad And Duad

T

trueheart

New Member
2
 
Messages
14
Reaction score
18
Points
53
salam janab reply me fast my name is bilal pervaiz me boht hi pecheda masly me hu problam ye hai k quran pak me lafz zuad ko kuch log duad party hai aur kuch zuad hi party hai pehly to mujy kuch b masail ka samna na tha me zuad hi parta tha

magr kuch molvi hazrat se suna hai k zuad kehna ghuna hai aur nimaz ne hoti duad parhna chaia
aur kuch kehty hai k duad nei kehna chahia aur kuch kehty hai k dono parna thek hai kuch kehty hai k matlib badal jata hai

kuch kehty hai kuch frk nei parta mera mind disturb hai k kis tarf jao aj kal log aik dusrey ko tomat hi denay par lagy hai mashoor hastiya jesa k tuseef ur rehman sb tahir qadri sb aur tariq jameel sb par ilzam lagaty hai k ye shirk karty hai aur boht si bari bari hastiya jin ko log pasand kart hai pardy k peechay kuch aur hi hota hai

kisi ka b byan sunany ki tarf dil nei karta aj kal kitabo ka b barosa ne k kisi ne thek likha ya hud se hi likh dia dar lagta hai kiu k hadees k mutabik jis ne ghalat bat kisi ko batai jis bat ka hadees ya quran se kuch zikar nei milta to wo shaks jahanumi hai


ap se ghuzarish hai k mujy guide kary aj k dour me to suni wahabio ka aur wahbi sunio k dushman hai koi suni koi dubandi koi alhadees koi shiia hud ko kehty hai koi ye kiu ne kehta k me hazoor pak (sallallaho alehi wasalim ) ka umti hu khuda humy seedy ra dikha ameen.me ne koi ghalti ki k jis se ap ki dil azari hui ho to plz maf kar day and mujy jawab zara jaldi day plz

Allama Iqbal.jpg
 
Aap ka zehen buri tarah muntashir aur confuse lag raha hai, yaqeenan is may un logon ka kirdar hai jin k sath aap ka uthna baithna ya baat cheet hai. Aisay logon aur molvi hazrat ko avoid karein jo doosray firqon k baray may baat kartay hein, Aur yahan bhi aisay messages/questions post karnay say gurez karein. Agar aap Maulana Tariq Jameel sahab k bayan sunein tou aap ko shiddat say ahsaas hoga k Allah ham say kya chahta hai aur ham kya kar rahay hein.

Aap Zuad parhein ya Duad, aap ki namaz ho jaye gi agar aap Allah k liye parh rahay hein, is baat ko lay k itna preshan honay ki zaroorat nahi :)
 
Aap ka zehen buri tarah muntashir aur confuse lag raha hai, yaqeenan is may un logon ka kirdar hai jin k sath aap ka uthna baithna ya baat cheet hai. Aisay logon aur molvi hazrat ko avoid karein jo doosray firqon k baray may baat kartay hein, Aur yahan bhi aisay messages/questions post karnay say gurez karein. Agar aap Maulana Tariq Jameel sahab k bayan sunein tou aap ko shiddat say ahsaas hoga k Allah ham say kya chahta hai aur ham kya kar rahay hein.

Aap Zuad parhein ya Duad, aap ki namaz ho jaye gi agar aap Allah k liye parh rahay hein, is baat ko lay k itna preshan honay ki zaroorat nahi :)
Han bhai kuch bhi parh lo. Seekhna mat. Kyun ke quran ka ilm zaruri nhi. Baqi sab dunyawi uloom zaruri hain. Tariq jameel ne bol diya to andhi macha do.
Quran ko seekhna farz hay. Hadees se sabit hay. Laikin tariq jameel ne keh diya hay seekho mat. Jaisa ata hay parh dalo. Aur yeh keh do ALLAH ke liye parh raha hun. ALLAH ka hukum hay quran seekho. Tariq jameel ne keh diya hay andhi macha do. Faisla ap ka. Deen ALLAH ka hay na ke tariq jameel ka
 

@sherry Sid, Kisi ko Tariq Jameel nahi pasand tou apni pasand k mulla ko sun lay, kehnay ka matlab tha Allah aur us k Rasool SAW ki sahi baat batanay walay ko sunein ta k pata lagay Allah kya chahta hai aur ham kin cheezon may uljhay huway hein?

Seekhnay say kon mana kar sakta hai? bilkul seekhna chahiye magar bad qismati say hamaray pass aur cheezon k liye to waqt hota hai, Quran aur Deeni uloom seekhnay k liye nahi.

Zuad aur Duad ko samajhnay k liye I recommend this video:





اعلیٰ حضرت امام احمد رضا خان فاضل بریلوی رحمۃ اللہ علیہ اس بارے میں لکھتے ہیں : ظاد اور دواد دونوں محض غلط ہیں، اور اس کا مخرج بھی نہ زبان کو دانتوں سے لگا کر ہے نہ زبان کی نوک کو داڑھ سے لگا کہ، بلکہ اس کا مخرج زبان کی ایک طرف کی کروٹ اسی طرف بالائی داڑھوں سے مل کر درازی کے ساتھ ادا ہونا اور زبان کو اوپر کو اٹھا کر تالو سے ملنا اور ادا میں سختی وقوف ہونا ہے۔ اس کا مخرج سیکھنا مثل تمام حرفوں کے ضروری ہے جو شخص مخرج سیکھ لے اور اپنی قدرت تک اس کا استعمال کرے اور ظ یا ذ کا قصد نہ کرے بلکہ اسی حرف کا جو اللہ عزوجل کی طرف سے اترا ہے پھر جو کچھ نکلے بوجہ آسانی صوت پر نماز کا فتویٰ دیا جائے گا۔ واللہ تعالیٰ اعلم۔ '' (فتاویٰ رضویہ۔ جلد ۳، صفحہ ۱۰۰)

''یہ حرف دشوار ترین حرف ہے اور اس کی ادا خصوصاً عجم پر کہ ان کی زبان کا حرف نہیں سخت مشکل (ہے)۔ مسلمانوں پر لازم ہے کہ اس کا مخرج صحیح سے ادا کرنا سیکھیں اور کوشش کریں کہ ٹھیک ادا ہو اپنی طرف سے نہ ظاد کا قصد کریں نہ دواد کا کہ دونوں محض غلط ہیں اور جب اسے حسب وسع و طاقت جہد کیا اور حرف صحیح ادا کرنے کا قصد یا پھر کچھ نکلے اس پر مواخذہ نہیں ، لایکلف اللہ نفسا الا وسعھا خصوصاً ظا سے اس حرف کا جدا کرنا تو سخت مشکل ہے پھر ایسی جگہ ان سخت حکموں کی گنجایش نہیں تکفیر دینا امر عظیم ہے لا یخرج الانسان من الاسلام الا حجور ما ادخلہ فیہ اور جمہور متاخرین کے نزدیک فساد نماز کا بھی حکم نہیں ہے۔ (فتاویٰ رضویہ۔ جلد ۳، صفحہ ۱۰۱)

مولوی قطب الدین اپنی تفسیر میں تحت آیت وماہو علی الغیب بضنین میں لکھتے ہیں۔کہ حرمین شریفین وغیرہما اکثر ممالک میں تو سب (ضاد کو) دال مفحم کی طرح پڑھتے ہیں اور دہلی وغیرہ یا اکثر ہند کے ممالک میں بھی پہلے اسی طرح پڑھتے تھے مگر اب ان ایام میں بعض دنیا سازوں نے ظاء کے طور پر پڑھنے کا فتویٰ دیا جوکہ سراسر غلط ہے۔ ایک مجلس بھی اس کی تحقیق کے لئے منعقد ہوئی، اکثر وکل قراء کی رائے بطور سابق کے ضاد پڑھنے پر غالب رہی (جامع التفاسیر ص ) یہ وہی مولوی ہیں جنہوں نے مظاہر حق لکھی ہے اس پر دیوبندیوں کو اعتماد ہے کیونکہ مولوی محمد اسحاق کے شاگرد ہیں۔ ان سے یہ پتہ چلا کہ اکابر دیوبند بھی ظاء نہیں پڑھتے تھے۔

بانی دارالعلوم دیوبند قاسم نانوتوی لکھتے ہیں:سوال: خدمت میں علماء دین کی عرض ہے کہ ایک شخص کوہ لنڈھرہ پرنگینہ ضلع بحبور کا رہنے والا آیا ہے، کہتا ہے کہ ضاد مخرج ظاء پڑھنے سے نماز باطل ہوجائے گی، جواب ہر ایک امر کا اپنی مہر سے مزین فرماکر ارسال کریں کہ اس شخص کو جواب دیا جائے۔

جواب: جناب من جیسے بے کے بجائے ت اور دال کی جگہ ڈال اور جا کے بدلے خاک اور شین کے عوض سین اور عین کے مقام غین اور لام کے مقام میم نہ کوئی پڑھتا ہے اور نہ کوئی جائز سمجھتا ہے اور ادنیٰ سے لے کر اعلیٰ تک ہر کوئی اسی کو سمجھتا ہے۔ ایسے ہی ضاد کو چھوڑ کر ضاء پڑھنا بھی خلاف عقل و نقل ہے۔ یہ بات عقل و نقل کی رو سے منجملہ تحریف ہے جس کی برائی خود کلام اﷲ میں موجود ہے پھر معلوم نہیں آج کل کے عالم کس وجہ سے ایسی نامعلوم بات کہہ دیتے ہیں اور اہل اسلام کیوں ایسی بات تسلیم کرلیتے ہیں مگر شاید عوام فتوئوں کی مہروں کو دیکھ کر مچل جاتے ہیں اور یہ کون جانے کہ کتابوں کا سمجھنا اور فتوئوں کا لکھنا ہر کسی کو نہیں آتا (تصفیۃ العقائد، ص 43-42، مطبوعہ دارالاشاعت کراچی)

اشرف علی تھانوی لکھتے ہیں: سوال : ضاد کو کس طرح پڑھنا چاہئے اور اکثر فقہاء کا قول کیا ہے اور اکثر کتب دینیات میں اس ذکر میں کیا لکھتے ہیں:جواب: فی الجزریۃ والضاد من حافتہ اذا لی الاصنداس من اسیر ولیناہا ، جب مخرج معلوم ہوگیا تو ضاد کے ادا کرنے کا یہی طریقہ ہے کہ اس کے مخرج سے نکالا جاوے۔ اب اس نکالنے سے بوجہ عدم مہارت خواہ کچھ ہی نکلے، عفو ہے اور اگر قصداً دال یا ظاء پڑھے وہ جائز نہیں۔ جیسا بعض نے دال پڑھنے کی عادت کرلی ہے اور بعض نے فقہاء کے کلام میں یہ دیکھ کر کہ ضاد مشابہ ظاء ہے ظائر پڑھنا شروع کردیا۔ حالانکہ مشابہت کی حقیقت صرف مشارکت فی بعض الصفات ہے اور مشارکت فی بعض الصفات سے اتحاد ذات لازم نہیں آتا رہا


 
Back
Top